Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко причукване при завой

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
    Пичове, като давате мнение за окачване и ходова част, се дръжте малко резервирано.Може да е 100% каре, но око да види, ръка да пипне.Момчето само чака накой да му каже че може да излезе на магистралата, и да хукне.Обаче ако се пребие, вие няма и да разберете.
    Момечто има глава на раменете си. Ако го е страх от това чукане да отиде в сервиз. Няма да му падне колелото. Незнам ти виждал ли си какво представлява карето и дали си пробвал да го разглобиш нарочно. Според мен ако го видиш и ти ще се успокоиш А дори и да стане нещо с карето каквото и да е няма да му падне колелото.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      На мен ми звучи като каре.Ремонта може да е много евтин,ако се направи навреме.Може само маншона да е скъсан и да се нуждае само от маншон и грес.Иначе предполагам няма да има проблем да мине 1000 км колата,защото каретата са много издръжливи попринцип.
      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

      Comment


      • #18
        Почне ли да щрака по принцип няма спасение. С повече грес може да притъпи звука само.

        Хубаво е да провери маншона де. Ако е скъсан да го смени преди да тръгне да пътува и въобще ако е скъсан не трябва да кара колата докато не се смени. Иначе ще ускори износването на карето. Ако е скъсан трябва да се измие каренцето хубаво, да се намаже с графитна грес и да се сложи пълен с грес маншон.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Абе то по симптомите наистина на каре/та отиват нещата, НО за да е 100% сигурен трябва да се мине наистина през сервиз. Иначе не е проблем за едно пътуване, ако е в начален стадий .
          Ако се окаже, че е каре, колкото по-рано се смени толкова по-добре. Не е хубаво да се кара така, защото това започва да натоварва другото каре (това е екстремно динамично натоварване) и му скъсява ресурса. Абе нещата са навързани едно с друго и всяко отлагане на нещо може да доведе до повреда на друго и ненужни финансови разходи.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            Аз ще те посъветвам поне да си провериш маншоните на каретата, да няма някой доста поразкъсан, тва като за начало..........
            И аз съм на същото мнение, провери си поне маншоните, че ако те гепи някой дъжд и имаш скъсан маншон ще си останеш на място.

            Comment


            • #21
              А някаква идея смяня ня каретата от двете старани с труд колко е и с части
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                Пичове, като давате мнение за окачване и ходова част, се дръжте малко резервирано.Може да е 100% каре, но око да види, ръка да пипне.Момчето само чака накой да му каже че може да излезе на магистралата, и да хукне.Обаче ако се пребие, вие няма и да разберете.
                Абсолютно подкрепям.....
                Оем сам спомена ЩРАКА.
                Аз ще спомена:
                скърца
                пука
                тропа
                вие
                хрупа
                и т.н.
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Момечто има глава на раменете си. Ако го е страх от това чукане да отиде в сервиз. Няма да му падне колелото. Незнам ти виждал ли си какво представлява карето и дали си пробвал да го разглобиш нарочно. Според мен ако го видиш и ти ще се успокоиш А дори и да стане нещо с карето каквото и да е няма да му падне колелото.
                  Какво е това, каре?За каре аса ли иде реч?
                  Oem, това което имам предвид е че след виртуална "диагностика", може да има неприятни реални последствия.Опитай се да вникнеш в написаното в предния ми коментар.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                    Какво е това, каре?За каре аса ли иде реч?
                    Oem, това което имам предвид е че след виртуална "диагностика", може да има неприятни реални последствия.Опитай се да вникнеш в написаното в предния ми коментар.
                    Вникнах. Да, добре го каза и си напълно прав по принцип Съгласен съм с теб.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X